Jak iHřiště vzniklo?
Interaktivní Hřiště je mladá značka, co roste jako z vody. Jak všechno začalo?
Od nápadu k prvním schůzkám
Psal se rok 2019 a Petrovi se v hlavě začal formovat nápad na hru, co propojí telefon se sportem. Chtěl pro své děti vytvořit něco, co je zabaví a zároveň přivede k pohybu.
Technologii, která by jeho nápad převedla do reality, objevil v muzeu voskových figurín, pro které v té době pracoval.
Oprášil kontakty a spojil se s Františkem, který měl léta zkušeností s výrobou a realizací fyzických dětských hřišť. Slovo dalo slovo a na prototypu iHřiště začali pracovat jako jeden tým. Do týmu se brzy přidal i Františkův syn Franta mladší a začal se na projektu podílet po obchodní, vývojové i procesní stránce.
Historie
2020
Hurá! Světlo světa spatřil první prototyp aplikace.
2021
Není čas ztrácet čas, iHřiště jde na trh a nachází první zákazníky.
2022
Rok plný dvojek se nese ve znamení stabilizace aplikace. Prodej iHřiště se rozšiřuje mimo síť kontaktů a lidé začínají projevovat zájem i bez kouzel obchodního týmu.
2023
Aplikace běží na plné obrátky a prodej dál expanduje. Začínáme stavět silný vizuál a brand identitu.
Tým iHřiště
Chcete vědět, kdo stojí za tvorbou iHřiště, kdo se stará o provoz a koho kontaktovat pro případnou spolupráci? Toto jsou hlavní členové našeho týmu:
Petr Mališ
CEO a zakladatel iHřiště
Petr stojí za vznikem aplikace a iHřiště samotného. Díky zkušenostem na pozici senior software developer managera v MOVISIO, technologické firmě specializující se na vývoj 3D modelů a animací, posouvá funkce iHřiště daleko před konkurenci.
František Bican
Obchodní manažer
František se pod značkou ONYX Wood od roku 1998 věnuje stavbě dětských hřišť po celé České republice. V týmu iHřiště se stará o obchod a jedná hlavně se zástupci měst a obcí.
František Bican ml.
Obchodní zástupce
František mladší je hlavní hybnou silou iHřiště – má na starosti idea making, projektový management i vývoj softwaru. V rámci obchodu je v kontaktu se školami a zaštiťuje i celkový marketing značky.
David Porš
Marketingový manažer
David se do týmu iHřiště přidal v roce 2022. Se svou libereckou digitální agenturou SMWORKS se stará o rozvoj brandu, o web i marketingovou strategii.
Co nás čeká do budoucna?
Míříme za hranice Česka a Slovenska. Aktuálně spolupracujeme s dalšími 4 zeměmi, které se pro koncept Interaktivního Hřiště nadchly stejně jako hráči u nás, a začínáme aplikaci překládat do dalších světových jazyků. Naším cílem je vybudovat velkou komunitu hráčů, které bude učení a hra v pohybu bavit a rádi se k iHřišti budou pravidelně vracet.
V rámci technologického pokroku neustále pracujeme na optimalizacích aplikace, zdokonalování designu a přidání nových funkcí (např. navigace nebo monitoring sportovní aktivity v rámci workoutů). Plánujeme práci s umělou inteligencí i zdokonalení her s rozšířenou realitou.